Çok dilli mağaza
EasyWebshop'ın en büyük avantajlarından biri de web sitenizi birden fazla dilde sunabilmenizdir. Herkesin İngilizce anladığını varsaymayın. Ziyaretçileriniz (ve nihayetinde müşterileriniz) kendilerine kendi dillerinde sunulan bir web sitesinden memnun kalacak ve bu da satışları artıracaktır.
Mevcut diller Çince, Çekçe, Danca, Felemenkçe, Almanca, Yunanca, İngilizce, Fince, Fransızca, İtalyanca, Japonca, Korece, Norveççe, Lehçe, Portekizce, Rumence, Rusça, İspanyolca, İsveççe ve Türkçe'dir.
Çevirilerimizin kalitesinden emin olmak için tüm çeviriler ana dili İngilizce olan çevirmenler tarafından yapılmaktadır. Sizin veya bizim web sitemizde geliştirilebilecek bir metin bulursanız, rapor etmekten çekinmeyin.
Web sitenizde birden fazla dili Ayarlar > Diğer seçenekler > Dil ve Para Birimi bölümünden etkinleştirebilirsiniz.
Menüde Dil ve Para Birimi görüntülenmiyorsa, önce Ayarlar > Diğer seçenekler > Kullanıcı deneyimi düzeyi bölümünden kullanıcı deneyimi düzeyini Gelişmiş olarak ayarlayın.
Yalnızca kullanmayı düşündüğünüz dilleri etkinleştirin. CMS metinlerini ve ürün açıklamalarını bu dillerde sağlamıyorsanız, tüm dilleri etkinleştirmek anlamsızdır.
Ziyaretçileriniz, genellikle web sitesinin üst kısmında gösterilen bir açılır menü kullanarak dili ve para birimini değiştirebilir.
Otomatik dil algılama
Web mağazanızın gösterildiği ilk dil aşağıdaki gibi belirlenir:
- Web adresindeki bir dil parametresi ile. Örneğin all4you.be/nl Hollandaca versiyona ve all4you.be/en İngilizce versiyona gidecektir. Ziyaretçinin görüntülediği sayfa korunacaktır.
- Bir web formu tarafından verilen bir dil parametresi ile. Örneğin bir müşteri, müşteri hesabındaki dili değiştirdiğinde.
- Yönlendiren bir alan adına göre. Örnekler için aşağıdaki etki alanları tablosuna bakın.
- Tarayıcıya kaydedilen bir dil çerezi ile. Bu, ziyaretçinin daha önce bir dil seçmiş olması durumunda geçerlidir.
- Bir müşteri oturum açtığında. Bu durumda müşteri hesabının dili seçilecektir.
- Ziyaretçinin web tarayıcısındaki dil ayarına göre.
- Yukarıdaki kurallar herhangi bir sonuç vermediyse, hesap ayarlarında ayarlandığı gibi web mağazasının varsayılan dili gösterilecektir.
Kendi metinlerinizi ekleme
Kategorilerinizi ve ürünlerinizi (ve ürün fotoğraflarınızı) yalnızca bir kez girmeniz gerekir. Herhangi bir ürüne, herhangi bir dilde bir ad ve bir açıklama ekleyebilirsiniz.
- Kategori adları
- Ürün adları ve açıklamaları
- CMS web sayfası metinleri
- Slayt gösterilerinde metin
CMS'de her dil için ayrı bir navigasyon yapısı oluşturabilirsiniz.
Otomatik çeviri
Çeviriler için DeepL veya Google Translate kullanabilirsiniz. Doğru olduklarından emin olmak için çevirileri daha sonra düzeltin.
Alan adları ve diller
Web mağazanıza birden fazla alan adı bağlayabilirsiniz. Bir müşteri web mağazanızı ek bir alan adı veya harici bir alan adı üzerinden ziyaret ettiğinde, dil üst düzey alan adına göre ayarlanacaktır. (alan adı uzantısı)
Üst Düzey Alan Adı | Dil |
---|---|
at | Almanca |
cz | Çek |
be | Hollanda |
biz | İngilizce |
ch | Almanca |
co.uk | İngilizce |
com | İngilizce |
de | Almanca |
dk | Danca |
es | İspanyolca |
eu | English |
fi | Finlandiya |
fr | Fransızca |
gr | Yunanca |
it | İtalyanca |
jp | Japonca |
lu | Fransızca |
net | İngilizce |
nl | Dutch |
no | Norveççe |
org | İngilizce |
pl | Polonya |
pt | Portekizce |
ru | Rusça |
se | İsveççe |
us | English |
Çoklu para birimleri
Dil ve Para Birimi bölümünde web mağazanız için varsayılan ve ek para birimlerini ayarlayabilirsiniz. Tüm fiyatları varsayılan para biriminde girebilirsiniz. Döviz kurları otomatik olarak güncellenir, böylece müşterileriniz ürünleri kendi seçtikleri para biriminde görürler.
Tüm EasyWebshop özellikleri birden fazla dil ve birden fazla para birimi ile uyumludur. Alışveriş sepeti, otomatik e-postalar, indirimler, faturalar, ödeme maliyetleri, POS uygulaması, slayt gösterisi vb.
Diller hakkında sıkça sorulan sorular
- Web sitesine girmeden önce bir dil seçim ekranı sunuyor musunuz?
- Ana sayfada bir dil seçimi ekranı sunmuyoruz çünkü ziyaretçilerin %10 ila 20'si ilk başta bir dil seçimi varsa web sitesine girmiyor. Ayrıca arama motorlarında indeksleme üzerinde de olumsuz bir etkisi var.
- Dil bayrakları sağlıyor musunuz?
- Dil bayrakları sağlamıyoruz çünkü bayraklar ülkeleri temsil eder, dilleri değil. Bu kötü bir tasarım uygulamasıdır.
- Web sitemin veya arayüzünüzün dili otomatik olarak değişir
- Çerezler, dillerin ve alışveriş sepetinin düzgün çalışması için gereklidir. Sıklıkla meydana gelen şey, kullanıcıların ek gizlilik için tarayıcı eklentileri veya eklentileri yükleyerek işlevsel çerezleri ve Javascript'i engellemesidir. Çerezler erken (otomatik olarak) kaldırılırsa, web sitesi düzgün çalışmayacaktır. Gizlilik eklentilerinin yüklenmesi anlaşılabilir (ve bu günlerde gereklidir), ancak bazen biraz fazla kısıtlayıcı olabilirler.
Çözümler: reklam engelleyicide alan adını beyaz listeye alın, web tarayıcınızdaki reklam engelleyiciyi (veya gizlilik eklentisini) devre dışı bırakın veya web sitesini ziyaret etmek için başka bir web tarayıcısı veya cihaz kullanın.
Sonraki sayfa: Harici platformlara bağlanma
- Giriş
- Ürün yönetimi
- Çevrimiçi mağaza yapılandırması
- Hesap ve mağaza ayarları
- Ödeme Yöntemleri ve Ödeme Hizmeti Sağlayıcıları
- Faturalar ve Hüküm ve Koşullar
- Nakliye ücretlerini ayarlama
- İndirimler ve ek ücretler
- Alan adlarının kaydedilmesi ve aktarılması
- Çok dilli mağaza
- Harici platformlara bağlanma
- Kişiselleştirilmiş web adresleri
- Birden fazla web mağazasını yönetme (Multishop)
- Müşterilere otomatik e-postalar
- Güzel bir düzen tasarlama
- Sipariş yönetimi
- Pazarlama
- Modüller
- Yedeklemeler ve verileri dışa aktarma
- E-posta ve web postası
- Yönetici hesapları
- Yüksek kaliteli fotoğraflar
- İki faktörlü kimlik doğrulama
- Etiketler
- Meta etiketler - Web sitesi doğrulama
- Canlı sohbet
- Slayt gösterisi
- Ziyaretçi analizi - Google Analytics
- Filtreler
- Satış Noktası (POS)
- Form alanları
- Dijital veya sanal ürünler
- Symcalia rezervasyon sistemi
- Ziyaretçi Defteri
- Yardım masasıyla iletişime geçme