İstek listeleri
İstek listeleri, müşterilerinizin ürünleri bir istek listesine kaydetmesine olanak tanır. Satıcı olarak müşterilerinize diledikleri ürünler hakkında güncellemeler gönderebilirsiniz. Örneğin bir ürün tekrar satışa sunulduğunda veya fiyat güncellemesi olduğunda. Müşterileriniz daha sonra diledikleri ürünleri alışveriş sepetlerine ekleyebilir ve satın alabilirler.
İstek listesi yönetimini Pazarlama > İstek Listesi adresinde bulabilirsiniz.
Eğer Bilgi Listeleri menüde görüntülenmiyorsa, önce Ayarlar > Diğer seçenekler > Kullanıcı deneyimi düzeyi bölümünden kullanıcı deneyimi düzeyini Gelişmiş olarak ayarlayın.
Web mağazanızda istek listelerini etkinleştirme
Web mağazanıza istek listesi eklemek için Etkinleştir düğmesine tıklayın. Her üründe bir Dilek Listesine Ekle düğmesi görünecek ve müşterilerinizin hesabında yeni bir gezinme öğesi Dilek Listesi görünecektir.
- Dilek listesine ürün ekleme
- Müşterileriniz her üründe bulunan Dilek listesine ekle butonuna tıklayarak ürünü istek listelerine ekleyebilirler.Müşterilerin ürünleri istek listelerine kaydedebilmeleri için bir hesaba ihtiyaçları vardır. Giriş yapmamışlarsa, bir giriş ekranı görünecek ve giriş yaptıktan sonra ürün otomatik olarak istek listesine eklenecektir.
- Dilek listesini görüntüleme
- Müşterileriniz istek listelerini Hesabım > İstek Listesi adresinden görüntüleyebilir. İstek listesini ürün listeleri ile aynı şekilde istedikleri gibi sıralama ve görüntüleme seçeneğine sahiptirler.
- İstenen bir ürünü alışveriş sepetine ekleme
- Müşterileriniz, istek listelerindeki ürüne tıklayıp Alışveriş sepetine ekle seçeneğine tıklayarak ürünü alışveriş sepetlerine ekleyebilirler.Alışveriş sepetine ekle düğmesinin görünmesi için ürünün mevcut olması gerekir.
- Bir ürünü istek listesinden kaldırma
- Müşterileriniz, istek listelerindeki ürüne tıklayarak ve İstek listesinden kaldır düğmesine tıklayarak bir ürünü istek listelerinden kaldırabilirler.
İstek listesi yönetimi
Müşteriler ürünleri istek listelerine kaydettikten sonra, genel bakışı Pazarlama > İstek Listesi bölümünde bulabilirsiniz. Ürünler, ürün kodu, adı, durumu ve bu ürünü istek listesine ekleyen müşteri sayısı ile birlikte görüntülenir.
- İstenen bir ürünü görüntüleme
- Detayını açmak için istediğiniz ürünün üzerine tıklayın. Düzenle butonu ile ürünü güncelleyebilirsiniz. Görüntüle butonu ile ürünü web sitenizde görüntüleyebilirsiniz. Her ikisi de yeni bir pencerede açılır.
- Müşterilere istenen bir ürün hakkında e-posta gönderme
- İstenen ürün detayında, bu ürünü istek listesinde bulunduran tüm müşterilere e-posta göndermenizi sağlayan bir form bulacaksınız. Bunu, ürünün fiyatını ve durum güncellemelerini duyurmak için kullanın.
Birden fazla dile sahip müşterilerin istek listelerinde bu ürün varsa, dili değiştirmek için formun üzerindeki sekmeleri kullanabilir ve her dil için ayrı bir e-posta gönderebilirsiniz.
Müşterilerinize çok fazla e-posta göndermeyin. Bunu can sıkıcı bulacaklar ve sonunda e-postalarınızı engelleyeceklerdir.
Otomatik e-postalar
E-posta şablonunu değiştirmek için müşterilere otomatik e-postalar özelliğini kullanın.
[PRODUCT_] ile başlayan anahtar kelimeler, istenen ürün detayı şeklinde ürün verileriyle değiştirilecektir.
[CUSTOMER_] ile başlayan anahtar kelimeler, müşterilerinizin aldığı e-postalardaki müşteri verileriyle değiştirilecektir. Bunun nedeni, her e-postanın müşteri başına kişiselleştirilmesidir.
Sonraki sayfa: Modüller
- Giriş
- Ürün yönetimi
- Çevrimiçi mağaza yapılandırması
- Hesap ve mağaza ayarları
- Ödeme Yöntemleri ve Ödeme Hizmeti Sağlayıcıları
- Faturalar ve Hüküm ve Koşullar
- Nakliye ücretlerini ayarlama
- İndirimler ve ek ücretler
- Alan adlarının kaydedilmesi ve aktarılması
- Çok dilli mağaza
- Harici platformlara bağlanma
- Kişiselleştirilmiş web adresleri
- Birden fazla web mağazasını yönetme (Multishop)
- Müşterilere otomatik e-postalar
- Güzel bir düzen tasarlama
- Sipariş yönetimi
- Pazarlama
- Modüller
- Yedeklemeler ve verileri dışa aktarma
- E-posta ve web postası
- Yönetici hesapları
- Yüksek kaliteli fotoğraflar
- İki faktörlü kimlik doğrulama
- Etiketler
- Meta etiketler - Web sitesi doğrulama
- Canlı sohbet
- Slayt gösterisi
- Ziyaretçi analizi - Google Analytics
- Filtreler
- Satış Noktası (POS)
- Form alanları
- Dijital veya sanal ürünler
- Symcalia rezervasyon sistemi
- Ziyaretçi Defteri
- Yardım masasıyla iletişime geçme