Arama motoru optimizasyonu
Günümüzde çoğu tüketici aradıklarını bulmak için bir arama motoru kullanmaktadır. Çoğu durumda bu arama motoru Google olacaktır, bu yüzden esas olarak buna odaklanıyoruz. Web mağazanız ilk sayfada görünürse, ücretsiz ziyaretçiler ve her şey yolunda giderse ücretsiz müşteriler kazanırsınız.
SEOArama Motoru Optimizasyonu (SEO), bir web sitesinin veya web sayfasının bir arama motorunun "doğal" veya ücretli olmayan ("organik") arama sonuçlarındaki görünürlüğünü etkileme sürecidir. | SEAArama Motoru Reklamcılığı (SEA), web sitelerinin optimizasyon ve reklam yoluyla arama motoru sonuç sayfalarında (SERP'ler) görünürlüğünü artırarak tanıtımını içeren bir İnternet pazarlama biçimidir. |
EasyWebshop size avantaj sağlar
EasyWebshop web mağazanızı arama motorlarında en iyi sonuçlar için optimize etti. Bu, size diğer sağlayıcılara veya web sitesini kendiniz optimize etmeye göre rekabet avantajı sağlar.
Tüm web mağazalarının bir alan adı vardır
Her sayfada otomatik ve düzenlenebilir başlıklar ve META etiketleri
H1, H2 ve H3 başlık etiketlerinin doğru kullanımı
Tüm sayfalar için kişiselleştirilmiş SEO dostu web adresleri
Otomatik olarak oluşturulan XML Site Haritası - yourdomain.com/sitemap.xml
Otomatik olarak oluşturulan robots.txt - yourdomain.com/robots.txt
Blog özelliği - yourdomain.com/blog
Otomatik olarak oluşturulan RSS beslemesi - yourdomain.com/rss
Dahili web sitesi SEO testi
Dizinimize
Ürün ve kategori resimleri dosya adı olarak öğenin adını alır (resim arama indeksleme)
Tüm resimler ALT niteliklerini
Gerçek duyarlı tasarımlar - masaüstü ve mobil için ayrı web siteleri yok
Süper hızlı yükleme süreleri ve optimize edilmiş komut dosyası
Yedekli web barındırma
HTML5, CSS3 ve vanilla JavaScript standartları
Yavaş ve yoğun kaynak kullanan çerçeveler kullanılmaz
Bir EasyWebshop kullanıcısı olarak, teknik kısım hakkında endişelenmenize gerek yok. Bununla biz ilgileniyoruz. Web sitenizin optimize edildiğinden emin oluyor ve sizin için en son SEO trendlerini uyguluyoruz.
Web sitenizin tasarımını temiz ve basit tutun. Varsayılan şablonu veya temayı değiştirmek bazı durumlarda entegre SEO optimizasyonlarının bazılarını geri alabilir. Reklamları, açılır pencereleri, izleyicileri ve diğer karmaşayı kullanmaktan kaçının. Arama motorları kaliteli web siteleri arıyor.
SEO için ipuçları ve tavsiyeler
Arama motorlarında indekslenmek için, arama motorlarının öncelikle web sitenizi bulması gerekir. Bunu diğer web sitelerindeki bağlantıları takip ederek yaparlar. Diğer web sitelerinin web sitenize bağlantı vermesi önemlidir, aksi takdirde web siteniz dizine eklenmez.
Yapılacaklar
| Dont's
|
SEO'nun amacının kullanıcılara değer sağlayan yüksek kaliteli, alakalı ve faydalı içerik oluşturmak olduğunu unutmayın. Arama motoru sıralamalarını manipüle etmeye çalışmak yerine, arama motorları için optimize edilmiş kullanıcı dostu bir web sitesi oluşturmaya odaklanın.
SEO optimizasyon aracı
EasyWebshop, web sitenizi arama motorları için hazırlamanıza yardımcı olan dahili bir SEO optimizasyon aracı sağlar. Arama motoru optimizasyon aracı, web sitenizin optimize edilip edilmediğini görmek için 24 kontrol içeren bir kontrol listesi olarak çalışır.
Arama motoru optimizasyon aracını Pazarlama > Arama Motoru Optimizasyonu adresinde bulabilirsiniz.
Herhangi bir sorun sarı veya kırmızı renkte gösterilecektir. Bazı testlerin geçilmesi için zamana ihtiyaç olduğunu unutmayın: SEO uzun vadeli bir yatırımdır. Her adımda yeşil bir işaret alırsanız, web siteniz optimize edilmiş demektir. En altta SEO puanınızı bulabilirsiniz.
Noindex etiketli sayfalar
Web sitenizdeki bazı sayfalar, yararlı bilgiler sağlamadıkları için arama motorlarında dizine eklenmez.
- /hesap - müşterileriniz için hesap sayfası yalnızca oturum açıldığında görünür
- /cart - bir arama motorunun bakış açısından, alışveriş sepeti boştur
- /recover - müşteri hesabı kurtarma sayfası
- /signup - müşteri hesabı kayıt sayfası
Sayfaları hariç tutmanın arkasındaki motivasyon, arama motorlarını düşük kaliteli içerikle beslememektir. Arama motorları faydalı içeriğe sahip web sitelerini daha iyi sıralar. Nitelik nicelikten daha önemlidir. Ayrıca, bu sayfalar ziyaretçileriniz için iyi giriş sayfaları değildir.
www ve www olmayan URL'ler
Web siteniz sürekli olarak www olmayan URL (veya web adresi) kullanır. Bu, https:// adresinden sonra ve alan adınızdan önce gelen www. kısmının isteğe bağlı olduğu anlamına gelir. Bu varsayılan davranıştır ve değiştirilemez. www sürümü, www olmayan sürüme yönlendirir.
Www olmayan URL'leri tercih etmenin argümanı, URL'leri daha kısa hale getirmektir. kişiselleştirilmiş web adresleri için daha fazla alan bırakan 4 karakter tasarrufu sağlar.
Kanonik URL'ler
Bir sayfa yinelenen bir URL'ye sahip olduğunda, head bölümüne bir Canonical etiketi eklenecektir. Bu, sayfanın dilinin URL'de belirtildiği ancak web sitesinin varsayılan diliyle aynı olduğu durumdur.
Kanonik URL'ler otomatik olarak oluşturulur. Bunları kendiniz oluşturmanız mümkün değildir.
301 yönlendirmeleri
Bazı sayfalar en uygun URL'ye yönlendirilir. Bu, bir sayfa kişiselleştirilmiş web adresi aldığında veya kaybettiğinde gerçekleşir.
Yönlendirmeler otomatik olarak oluşturulur. Bunları kendiniz oluşturmanız mümkün değildir.
SEO hakkında sıkça sorulan sorular
- Web sitem Google'da ne zaman görünecek?
- Arama motorlarında indekslenmek genellikle oldukça hızlıdır, bazen sadece birkaç saat sürer. İyi bir konum elde etmek ise daha fazla zaman ve çaba gerektiren bir süreçtir. Web sitenizin kaliteli içerik sağladığından emin olun ve iyi bir üne sahip ilgili web sitelerinden gelen bağlantılara dikkat edin.
- Bir sayfayı Google'dan nasıl kaldırırım?
- Sayfayı veya ürünü web sitenizden kaldırın. Google, bir süre sonra dizinini otomatik olarak güncelleyecektir. Sayfanın kaldırılmasını talep etmek için Google Search Console'u kullanırsanız, sayfanın dizinden kaldırılması yaklaşık 24-48 saat sürebilir.
Sonraki sayfa: Karşılaştırma siteleri
- Giriş
- Ürün yönetimi
- Çevrimiçi mağaza yapılandırması
- Hesap ve mağaza ayarları
- Ödeme Yöntemleri ve Ödeme Hizmeti Sağlayıcıları
- Faturalar ve Hüküm ve Koşullar
- Nakliye ücretlerini ayarlama
- İndirimler ve ek ücretler
- Alan adlarının kaydedilmesi ve aktarılması
- Çok dilli mağaza
- Harici platformlara bağlanma
- Kişiselleştirilmiş web adresleri
- Birden fazla web mağazasını yönetme (Multishop)
- Müşterilere otomatik e-postalar
- Güzel bir düzen tasarlama
- Sipariş yönetimi
- Pazarlama
- Arama motoru optimizasyonu
- Karşılaştırma siteleri
- Sosyal ağlar
- Müşteri geri bildirimi
- Haber bültenleri gönderme
- Blog
- İstek listeleri
- Modüller
- Yedeklemeler ve verileri dışa aktarma
- E-posta ve web postası
- Yönetici hesapları
- Yüksek kaliteli fotoğraflar
- İki faktörlü kimlik doğrulama
- Etiketler
- Meta etiketler - Web sitesi doğrulama
- Canlı sohbet
- Slayt gösterisi
- Ziyaretçi analizi - Google Analytics
- Filtreler
- Satış Noktası (POS)
- Form alanları
- Dijital veya sanal ürünler
- Symcalia rezervasyon sistemi
- Ziyaretçi Defteri
- Yardım masasıyla iletişime geçme