Pazarlama

Metin artırmakMetin azaltmak

PazarlamaBir işletmeyi yönetmenin bir parçası da pazarlamadır. Satış yapabilmek için müşterilerinizin web sitenizi bulması gerekir. Bu sayfa ve sonraki sayfalar ziyaretçileri nasıl çekeceğinizi ve onları nasıl müşteriye dönüştüreceğinizi açıklamaktadır. Başlangıçta az sayıda sipariş alacaksınız, daha sonra memnun müşterileriniz istikrarlı bir gelir sağlayacaktır.

Müşteriler için hazır

Customers

ürün kataloğunuzun eksiksiz olduğundan, çekici bir web sitesi tasarımına sahip olduğunuzdan ve web sayfalarınızın gerekli bilgilerle dolu olduğundan emin olun.

Ziyaretçiler
Ziyaretçi, web sitenizi ziyaret eden ve ürünlerinizi görüntüleyen bir müşteri adayı veya potansiyel müşteridir.
Müşteriler
Ziyaretçiler web mağazanızdan ürün sipariş ettiklerinde müşteri olurlar.
Dönüşümler
Dönüşüm, bir ziyaretçinin müşteriye dönüşmesidir. Dönüşüm oranı, müşteriye dönüştürülen ziyaretçilerin yüzdesidir.

Ziyaretçi istatistiklerinizi ve dönüşüm analizinizi Pano > Ziyaretçi analizi bölümünde bulabilirsiniz.


Easy Analytics Graph

Easy Analytics Chart

Easy Analytics Çizgi grafiği

Easy Analytics Dönüşüm grafiği
Easy Analytics, EasyWebshop'nin ziyaretçi analiz uygulamasıdır.

Lütfen ziyaretçi analizinin tamamen doğru olmadığını, ancak ilerlemeniz hakkında size iyi bir izlenim vereceğini unutmayın. Web siteniz 200 kişiye yapılan bir sunumda gösterilirse, web sitenize erişen bilgisayarın yalnızca bir ziyaretini görürsünüz. Buna karşılık, web sitenizi birden fazla cihaz veya VPN kullanarak ziyaret eden bazı kişiler birden fazla kez sayılacaktır. Spam botların çoğunu filtreliyoruz, ancak bazıları çok insani davranışlara sahip ve ayırt edilemiyor. Web sitenize küresel olarak ve herkes tarafından erişilebilir: VPN kullanıcılarını da engelleyeceğimiz anlamına gelebileceğinden, belirli coğrafi bölgelerden gelen ziyaretçileri asla engellemiyoruz.

Web mağazanızı tanıtmak için yeterli zaman ayırmanız önemlidir. Aşağıdaki ipuçları ve sayfalar yolunuzda size yardımcı olacaktır.

Web mağazanızı pazarlamak için ipuçları ve tavsiyeler

İyi bir alan adı
Yazması ve hatırlaması kolay bir alan adı seçin. İşletme adınızın bir parçası değilse özel karakterler ve sayılar kullanmaktan kaçının. Alan adınızı mümkün olduğunca kısa tutun, bu da alan adı işgalcileri nedeniyle zor olabilir. Web sitenize birden fazla alan adı bağlayabilirsiniz.
Ziyaretçi çekin
İlk etapta ziyaretçilere ihtiyacınız var. Bir web siteniz olduğu için ziyaretçiler kendiliğinden gelmeyecektir. Web sitenizi internet başlangıç sayfalarına kaydedin, arkadaşlarınızdan, iş ortaklarınızdan ve diğer girişimcilerden web sitenize bağlantı vermelerini isteyin ve web forumlarında ve sosyal ağlarda yer alın. Web sitenize daha fazla kaliteli bağlantı Google ve Bing gibi arama motorlarında daha iyi sıralama anlamına gelir. Bu yine ekstra - ücretsiz - ziyaretçi sağlayacaktır.
Doğru hedef kitleye reklam verin
Çevrimiçi veya çevrimdışı reklam veriyorsanız, reklamlarınızın her zaman doğru hedef kitleye ulaştığından emin olun. Reklamları ilgi alanına, müşteri türüne, coğrafi olarak, yaş grubuna ve/veya cinsiyete göre segmentlere ayırın.
Kartvizit oluşturun
Alan adınızı kartvizitlerinize, broşürlerinize, mağaza önünüze, şirket arabanıza ve diğer tanıtım malzemelerinize koyun. Uzun bir web adresine derin bağlantı vermek istiyorsanız bir URL'den QR kodu oluşturabilirsiniz.
Profesyonel bir düzen
EW] ile web sitenizin düzenini kendiniz özelleştirebilirsiniz. Web sitenizi istediğiniz kadar güzel (veya çirkin) yapabilirsiniz. Güven oluşturan profesyonel görünümlü bir web siteniz olduğundan emin olun. Yazı tipleri ve renklerle tutarlı olun, yoğun ve bulanık arka planlardan kaçının. Logonuz en üstte görünür olmalıdır. Yazım hatalarından, büyük harflerden, noktalama işaretlerinin eksikliğinden veya birbiri ardına birden fazla ünlem işaretinden kaçının.
Tüm bilgilere erişilebilir
Ödeme seçenekleri nelerdir? Ürünlerim ne zaman teslim edilecek? Koşullar nelerdir? Fiziksel mağazanın çalışma saatleri nelerdir? Ziyaretçileriniz bu bilgileri web sitesinde bulabilmelidir.
Kolay ödeme
Web mağazanız, maksimum dönüşüm için sorunsuz bir ödeme için optimize edilmiştir. Bu şekilde devam edin: Eklediğiniz her ekstra özellik müşterilerinizin sipariş vermesini daha da zorlaştıracaktır.
İyi ürünleri doğru fiyata sunun
Pazar araştırması yapın. Ürünlerinizin veya hizmetlerinizin değer sağladığından emin olun ve sektörünüzdeki fiyatları karşılaştırın. Ziyaretçileriniz de bunu yapacak ve doğal olarak en düşük fiyatlı ürünü satın alacaklardır. Ürünleriniz daha mı pahalı? Ziyaretçilerinizin nedenini bilmesini sağlayın. Daha kaliteli, daha iyi hizmet?
Mükemmel bir müşteri hizmeti sunun
Müşterileriniz sizinle iletişim kurmanın ve istedikleri yanıtları almanın kolay bir yoluna sahip olmalıdır. Web mağazanızda spam korumalı yerleşik bir iletişim formu vardır. E-posta adresinizi web sitenizde yayınlamayın: bir süre sonra çok sayıda spam ve phishing e-postası alacaksınız.
Nakliye maliyetlerini düşük tutun
Ziyaretçileriniz ürünleri alışveriş sepetlerine ekledikten sonra, elbette siparişlerini tamamlamalarını istersiniz. Yüksek kargo ücretleri, ek ücretler veya ek işlem ücretleri gibi kötü sürprizlerden kaçının. Ziyaretçiler bu nedenlerle siparişlerini iptal edecektir. Belirli bir sipariş tutarından itibaren ücretsiz kargo sunmayı düşünün.
Çoklu ödeme yöntemleri sağlayın
Müşterileriniz en az 4 farklı ödeme yöntemi arasında seçim yapabilmelidir. Ne kadar çok o kadar iyi. Web mağazanızdaki alışveriş sepeti, müşterinin herhangi bir veri girmesi gerekmeden önce nakliye masraflarının bir tahminini ve mevcut ödeme yöntemlerinin bir listesini sunar.
İndirim teklifleri
İkinci bir sipariş için indirim, hediye ürün, miktar indirimleri ve belirli bir satın alma tutarından başlayan ücretsiz kargo, sipariş vermek için ek bir teşvik sağlar.
Düzenli müşteriler kazanın
Yeni müşteri çekmek maliyetlidir. Mevcut müşterilerinizin tekrar satın almasını sağlamak çok daha ucuzdur. Kalıcı bir müşteri ilişkisi için İstek listeleri ve promosyonlar içeren bir newsletter sağlayın. Ve tabii ki mükemmel bir hizmet sunun ki müşterileriniz tekrar gelsin, olumlu yorumlar bıraksın ve kulaktan kulağa yayılsın.
Sabır
Uzun vadeli düşünün, hemen sonuç beklemeyin. Bir iş kurmak bir gecede gerçekleşmez. Web mağazanız optimum arama motoru sonuçları için en son teknikleri kullanır. Ancak iyi pozisyonlar elde etmek zaman alır. Birçok web mağazası ancak 3 yıl sonra gerçekten başarılı olabiliyor.

Sonraki sayfa: Arama motoru optimizasyonu

Başlangıç vikisi



Sıkça sorulan sorular İletişim

Bu web sitesi izleme çerezleri kullanmaz ve kişisel verileri satmaz.Genel koşullarGizlilik politikası 2009 ‑ 2025 EasyWebshop