Yönetici hesapları
Yönetici hesapları ile birden fazla kişi aynı anda giriş yapabilir ve web mağazanızı, ürünlerinizi ve siparişlerinizi yönetebilir.
Örneğin:
- Bir çalışan ürün ekleyebilir, fiyatları ve stokları güncelleyebilir ve siparişleri işleyebilir. Gelen siparişler otomatik olarak bu yöneticinin e-posta adresine gönderilir.
- Bir webmaster web siteniz için bir tasarım oluşturabilir ancak siparişlerinize ve müşterilerinize erişemez.
Web mağazası yönetimine daha fazla kişiye erişim vermenin daha büyük bir güvenlik riski oluşturduğunu unutmayın. Yöneticilere doğru erişim haklarını verin ve artık erişime ihtiyaç duymadıklarında hesapları silin. Kullanılmadığında, ek güvenlik için bu modülü devre dışı bırakın.
Ayarlar > Daha fazla seçenek > Yönetici hesapları kısmına gidin.
Eğer Yönetici hesapları menüde görünmüyorsa, önce kullanıcı deneyimi seviyesini Gelişmiş olarak ayarlayın, Ayarlar > Kullanıcı deneyimi seviyesi kısmında.
Yeni bir yönetici hesabı ekleme
Yeni yönetici hesabı butonuna tıklayın.
- Kullanıcı hakları
- Burada yöneticilerin gerçekleştirebileceği eylemleri sınırlayan erişim haklarını seçebilirsiniz.
- Reddedildi
- Yönetici giriş yapamaz.
- API kullanıcısı
- Yönetici yalnızca EasyWebshop API'sine giriş yapabilir ve web mağazasının yönetim arayüzüne giriş yapamaz. API erişimi için ayrı bir kullanıcı ve şifre kullanmak istiyorsanız bunu kullanın.
- POS uygulaması
- Bu yönetici Satış Noktası uygulamasını kullanabilir ve siparişleri yönetebilir.
- Çalışan
- Bir çalışan kategorileri, ürünleri, siparişleri ve müşterileri yönetebilir. Çalışan ayrıca CMS sayfalarını özelleştirebilir.
Çalışan, düzeni değiştiremez, nakliye veya ödeme yöntemlerini ayarlayamaz ve ziyaretçi analizini göremez. - Webmaster
- Bir webmaster, web sitesinin düzenini ve ayarlarını değiştirebilir. Bu, nakliye ve ödeme yöntemlerini içerir. Bir webmaster, siparişlerinizi, müşterilerinizi ve ziyaretçi analizini göremez.
- Ana hesap
- Bu yönetici, ana hesapla aynı haklara sahiptir. Mağazayı silme işlemi yalnızca ana hesapla yapılabilir.
- Ana hesap + Mağazalarım
- Bu yönetici, ana hesapla aynı haklara sahiptir ve diğer bağlı web mağazalarına da giriş yapabilir.
- Ad
- Burada yöneticinin adını ve soyadını girebilirsiniz. Bu isimler iletişimlerde kullanılır.
- Adres
- Bu alanlarda yöneticinin daha fazla detayını verebilirsiniz. Varsayılan olarak ana hesabın adresi doldurulur.
- E-posta adresi
- E-posta adresinin doğrulanması gerekir, böylece sipariş e-postaları ulaşabilir ve şifre kurtarma mümkün olabilir.E-posta adresini doğru yazdığınızdan emin olun. Yönetici, bu e-postadaki bir bağlantıya tıklamalı ve güvenli bir şifre seçmelidir. Bu bağlantı, o anda giriş yapılmamış başka bir cihazda açılmalıdır.
- EasyWebshop'den e-posta
- Yönetici, güncellemeler, destek talepleri ve web mağazası sürümünü yenileme hatırlatmaları hakkında e-postalar alacaktır.
- Siparişlerden e-posta
- Yönetici, web mağazanızda bir sipariş verildiğinde bir e-posta alacaktır.
- İletişim ve misafir defterinden e-posta
- Yönetici, müşteri talepleri ve yeni misafir defteri mesajları hakkında e-postalar alacaktır.
Ana hesap bu e-postaları varsayılan olarak alacaktır.
Otomatik e-postaları reddedilen yöneticilere, API kullanıcılarına veya webmasterlara göndermek genellikle mantıklı değildir.
Yönetici hesaplarını düzenleme veya silme
Düzenle ve Sil simgelerini kullanarak bir yönetici hesabını düzenleyebilir veya silebilirsiniz.
Bir yönetici hesabının e-posta adresini değiştirirseniz, e-posta adresinin yeniden doğrulanması gerekir.
Şifre değiştirme işlemi yalnızca yönetici tarafından, hesap ayarları kısmında yapılabilir.
Ayrıca, detayları düzenleme formunun altında bulunan Sil butonunu kullanarak yönetici hesabını silebilirsiniz.
Bir yöneticiyi silmeden önce bir onay mesajı göreceksiniz. Onaydan sonra bir yöneticiyi silmek geri alınamaz. Yönetici hesabını yeniden oluşturmanız gerekecek.
Yönetici hesapları hakkında sıkça sorulan sorular
- Yönetici giriş yapamıyor
- Yönetici hesabının e-posta adresi doğrulanmamış
- Yönetici hesapları modülü etkinleştirilmemiş
- Yönetici hesabı reddedilmiş
- Yönetici bir API kullanıcısı: bu kullanıcı yalnızca API kullanarak giriş yapabilir (etkinleştirildiğinde)
- Yanlış bir şifre kullanılıyor: şifre kurtarma işlemi yapın
- Doğrulama e-postası gelmiyor
- E-posta spam klasörüne düşüyor veya yanlış yapılandırılmış bir spam filtresi tarafından siliniyor (en yaygın)
- Alıcının posta kutusu dolu
- E-posta adresi yanlış girilmiş
- Doğrulama bağlantısı çalışmıyor
- Bağlantıyı açan cihaz giriş yapmamış olmalıdır
- Bağlantı yalnızca bir saat geçerlidir, e-posta göndermek için yönetici hesabını tekrar oluşturun
- Yönetici hesabı zaten doğrulanmış
- Başka bir web tarayıcısı kullanmayı deneyin
Sonraki sayfa: Yüksek kaliteli fotoğraflar
- Giriş
- Ürün yönetimi
- Çevrimiçi mağaza yapılandırması
- Hesap ve mağaza ayarları
- Ödeme Yöntemleri ve Ödeme Hizmeti Sağlayıcıları
- Faturalar ve Hüküm ve Koşullar
- Nakliye ücretlerini ayarlama
- İndirimler ve ek ücretler
- Alan adlarının kaydedilmesi ve aktarılması
- Çok dilli mağaza
- Harici platformlara bağlanma
- Kişiselleştirilmiş web adresleri
- Birden fazla web mağazasını yönetme (Multishop)
- Müşterilere otomatik e-postalar
- Güzel bir düzen tasarlama
- Sipariş yönetimi
- Pazarlama
- Modüller
- Yedeklemeler ve verileri dışa aktarma
- E-posta ve web postası
- Yönetici hesapları
- Yüksek kaliteli fotoğraflar
- İki faktörlü kimlik doğrulama
- Etiketler
- Meta etiketler - Web sitesi doğrulama
- Canlı sohbet
- Slayt gösterisi
- Ziyaretçi analizi - Google Analytics
- Filtreler
- Satış Noktası (POS)
- Form alanları
- Dijital veya sanal ürünler
- Symcalia rezervasyon sistemi
- Ziyaretçi Defteri
- Yardım masasıyla iletişime geçme