Blog
EasyWebshop bir blog ve RSS özelliği ile birlikte gelir. Değerli içerikler ve düzenli güncellemeler yayınlamak bir kitle oluşturmanıza yardımcı olacak ve ziyaretçilerin web sitenize geri dönmesi için bir neden olacaktır.
Blog özelliğini Pazarlama > Blog adresinde bulabilirsiniz.
RSS beslemesi
RSS (Really Simple Syndication), ziyaretçilerinizin çevrimiçi haberlerdeki güncellemelere standartlaştırılmış, bilgisayar tarafından okunabilir bir formatta erişmesini sağlayan bir web besleme formatıdır. Web sitelerinin, kullanıcıların bir RSS okuyucu kullanarak abone olabilecekleri blog gönderileri, haber makaleleri veya podcast'ler gibi sık güncellenen bilgileri yayınlamasını sağlar.
RSS 1999 yılından kalma olmasına rağmen, haber makalelerini tercih ettikleri arayüzde okumayı tercih eden birçok internet kullanıcısı arasında hala popülerdir. Birkaç RSS okuyucu:
- Feedly
- Feedbin
- Feeder (açık kaynak Android)
- Miniflux (açık kaynak)
- Thunderbird (açık kaynak)
Bir blog oluşturduğunuzda, yourdomain.com/rss adresinde sizin için otomatik olarak bir RSS beslemesi oluşturulur. RSS simgesi blog sayfasının altında gösterilir. Ziyaretçileriniz RSS beslemenize abone olmak için bunu kullanabilir.
Bir blog mesajı ekleme
Yeni mesaj ekle düğmesine tıklayın.
- Dil
- Mesajınızın dilini ayarlayın. Çok dilli bir mağazanız varsa, her dil için bir blog oluşturabilirsiniz.
- Başlık
- Mesajınızın başlığı. Bunu iyice düşünün. Başlık anahtar kelimeler içermeli ve ziyaretçilerinizin dikkatini çekmelidir.
- Arama motorları için açıklama
- Bu kısa açıklama arama motorları tarafından indekslenir. Anahtar kelimeleri düşünün!
- Fotoğraf
- Bir fotoğraf ekleyerek ziyaretçilerinizin dikkatini çekebilirsiniz. Arama motorlarında daha fazla görünürlük için, fotoğraf mesajınızın başlığıyla aynı adı ve ALT özelliğini alır.
- Mesaj
- Haber veya blog mesajı. İsterseniz buraya ekstra fotoğraflar ekleyebilirsiniz.
- Görünebilir
- Bu seçenekle blog öğesini web sitenizde göstermek isteyip istemediğinizi seçebilirsiniz.
- Müşteri geri bildirimi
- Bu seçenek, müşterilerinizin blog öğenize yorum ekleyebilmeleri için bir geri bildirim formu eklemenize olanak tanır.
İlk görünür blog öğenizi eklediğinizde, üzerinde [WEBSHOP_BLOG] anahtar kelimesi bulunan yeni bir Blog sayfası otomatik olarak oluşturulacaktır. Bu, blog mesajlarınıza genel bir bakış içeren sayfadır. 24'ten fazla blog öğesi olduğunda, eski blog öğelerinde gezinmek için sayfa numaraları eklenecektir.
CMS ile bu sayfayı düzenleyebilir ve arama motorları için optimize edebilirsiniz. Örneğin, Blog'u Haber olarak değiştirebilirsiniz.[WEBSHOP_BLOG] anahtar kelimesini diğer sayfalara veya yeni sayfalara da ekleyebilirsiniz.
Blog mesajlarını düzenleme ve silme
Genel bakıştaki Devamını oku düğmesine tıklayarak bir mesajı düzenleyebilir veya silebilirsiniz. En altta Düzenle ve Sil düğmelerini bulacaksınız.
İncelemeleri veya ziyaretçi yanıtlarını yönetme
Ziyaretçileriniz tarafından eklenen yorumları yanıtlayabilir veya silebilirsiniz. Genel bakışta istediğiniz mesajın Devamını oku düğmesine tıklayın. Alt kısımda müşterilerinizin geri bildirimlerini bulacaksınız.
Web mağazası blogu hakkında sıkça sorulan sorular
- Yardım edin, blogum gitti!
- Blogunuzun CMS sayfasını silmiş olabilirsiniz. yeni bir sayfa ekleyebilir ve [WEBSHOP_BLOG] anahtar kelimesini üstbilgi veya altbilgiye ekleyebilirsiniz.
Sonraki sayfa: İstek listeleri
- Giriş
- Ürün yönetimi
- Çevrimiçi mağaza yapılandırması
- Hesap ve mağaza ayarları
- Ödeme Yöntemleri ve Ödeme Hizmeti Sağlayıcıları
- Faturalar ve Hüküm ve Koşullar
- Nakliye ücretlerini ayarlama
- İndirimler ve ek ücretler
- Alan adlarının kaydedilmesi ve aktarılması
- Çok dilli mağaza
- Harici platformlara bağlanma
- Kişiselleştirilmiş web adresleri
- Birden fazla web mağazasını yönetme (Multishop)
- Müşterilere otomatik e-postalar
- Güzel bir düzen tasarlama
- Sipariş yönetimi
- Pazarlama
- Modüller
- Yedeklemeler ve verileri dışa aktarma
- E-posta ve web postası
- Yönetici hesapları
- Yüksek kaliteli fotoğraflar
- İki faktörlü kimlik doğrulama
- Etiketler
- Meta etiketler - Web sitesi doğrulama
- Canlı sohbet
- Slayt gösterisi
- Ziyaretçi analizi - Google Analytics
- Filtreler
- Satış Noktası (POS)
- Form alanları
- Dijital veya sanal ürünler
- Symcalia rezervasyon sistemi
- Ziyaretçi Defteri
- Yardım masasıyla iletişime geçme