Müşterilere otomatik e-postalar

Metin artırmakMetin azaltmak

Posta müşterisiOtomatik e-postalar, web sitenizden müşterilerinize gönderilen e-postalardır.

Otomatik e-postalar ekran yakalama

Otomatik e-postaları kişiselleştirme

  • Ayarlar > Daha fazla seçenek > Otomatik e-postalar
  • bölümüne gidin

Menüde Otomatik e-postalar görüntülenmiyorsa, önce Ayarlar > Diğer seçenekler > Kullanıcı deneyimi düzeyi bölümünden kullanıcı deneyimi düzeyini Gelişmiş olarak ayarlayın.

  • Eğer web mağazanız çok dilli ise, sekmeleri kullanarak istediğiniz dili seçin
  • Özelleştirmek istediğiniz e-postayı seçin
  • Artık Konu ve E-posta içeriğini
  • değiştirebilirsiniz

E-postalar her zaman Webshop name <no-reply@easywebshop.com> adresinden gönderilecektir. Adı değiştirebilirsiniz - bu müşterilerinizin göreceği kısımdır - webshop settings adresinden. E-postadan kısmını değiştiremezsiniz: e-postalar posta sunucularımızda olmayan bir adresten gönderilirse, alıcı posta sunucusu e-postayı reddedecektir.

Neredeyse tüm e-posta istemcilerinin bir güvenlik önlemi olarak varsayılan olarak görüntüleri göstermediğini lütfen unutmayın. Alıcının resimlerin gösterilmesi için açık izin vermesi gerekir.

Mümkün olduğunca e-postalarda köprü kullanmaktan kaçının: bazı spam filtreleri içinde köprü bulunan e-postaları engeller.

Anahtar kelimeleri kullanma

Anahtar Kelimeler, e-postalarınızda değişken müşteri verilerini kullanmanıza olanak tanır.

Anahtar KelimeSonuçKullanılacak
[CUSTOMER_TITLE]Sevgili [firstname],Siparişler, İletişim formu, Yorumlar
[CUSTOMER_FIRSTNAME]Müşteri ilk adıSiparişler, İletişim formu, Yorumlar
[CUSTOMER_LASTNAME]Müşteri soyadıSiparişler, İletişim formu, Yorumlar
[ORDER_CODE]Benzersiz sipariş koduSiparişler, Yorumlar
[ORDER_REFERENCE]Referansınız (ayarlanmışsa)Siparişler
[ORDER_PAYMENTURL]Çevrimiçi ödeme için URLSiparişler
[ORDER_DESCRIPTION]Sipariş verileri ve yorumlarSiparişler
[REVIEW_INVITATION_URL]İnceleme yazmak için davet bağlantısıYorumlar

Bir örnek:

Sayın [CUSTOMER_FIRSTNAME]

All4You.be'deki siparişinizin durumu değişti. Siparişin yeni durumu :
Ödeme alındı

Siparişinize aşağıdaki referans verilmiştir:
[ORDER_REFERENCE]

Siparişinizin ayrıntıları şunlardır:
[ORDER_DESCRIPTION]

Müşterilere resmi olarak hitap etmek artık mümkün değil (örneğin Sayın Bayan Smith). Cinsiyetlerin kullanılması, desteğimizde siyasi olarak yüklü tartışmalara yol açtı ve uygulamamızın tarafsız kalmasını tercih ediyoruz. Bu nedenle, ödeme sırasında ve formlarda müşterilerinizin cinsiyeti asla sorulmaz.

Web mağazanızda bir test siparişi veya iletişim sorgusu oluşturarak e-postaların istediğiniz gibi gösterilip gösterilmediğini test edebilirsiniz.


Sonraki sayfa: Güzel bir düzen tasarlama

Başlangıç vikisi



Sıkça sorulan sorular İletişim