Müşterilere otomatik e-postalar
Otomatik e-postalar, web sitenizden müşterilerinize gönderilen e-postalardır.
- Müşterinin sipariş verdikten sonra aldığı e-posta
- Müşterinin iletişim formunu gönderdikten sonra aldığı e-posta
- Bir yorum yazmaya davet eden e-posta
Otomatik e-postaları kişiselleştirme
- Ayarlar > Daha fazla seçenek > Otomatik e-postalar bölümüne gidin
Menüde Otomatik e-postalar görüntülenmiyorsa, önce Ayarlar > Diğer seçenekler > Kullanıcı deneyimi düzeyi bölümünden kullanıcı deneyimi düzeyini Gelişmiş olarak ayarlayın.
- Eğer web mağazanız çok dilli ise, sekmeleri kullanarak istediğiniz dili seçin
- Özelleştirmek istediğiniz e-postayı seçin
- Artık Konu ve E-posta içeriğini değiştirebilirsiniz
E-postalar her zaman Webshop name <no-reply@easywebshop.com> adresinden gönderilecektir. Adı değiştirebilirsiniz - bu müşterilerinizin göreceği kısımdır - webshop settings adresinden. E-postadan kısmını değiştiremezsiniz: e-postalar posta sunucularımızda olmayan bir adresten gönderilirse, alıcı posta sunucusu e-postayı reddedecektir.
Neredeyse tüm e-posta istemcilerinin bir güvenlik önlemi olarak varsayılan olarak görüntüleri göstermediğini lütfen unutmayın. Alıcının resimlerin gösterilmesi için açık izin vermesi gerekir.
Mümkün olduğunca e-postalarda köprü kullanmaktan kaçının: bazı spam filtreleri içinde köprü bulunan e-postaları engeller.
Anahtar kelimeleri kullanma
Anahtar Kelimeler, e-postalarınızda değişken müşteri verilerini kullanmanıza olanak tanır.
Anahtar Kelime | Sonuç | Kullanılacak |
---|---|---|
[CUSTOMER_FIRSTNAME] | Müşteri ilk adı | Siparişler, İletişim formu, İncelemeler, Faturalar, Haber bültenleri, İstek listeleri |
[CUSTOMER_LASTNAME] | Müşteri soyadı | Siparişler, İletişim formu, İncelemeler, Faturalar, Haber bültenleri, İstek listeleri |
[ORDER_CODE] | Benzersiz sipariş kodu | Siparişler, İncelemeler, Faturalar |
[ORDER_REFERENCE] | Referansınız (ayarlanmışsa) | Siparişler, Faturalar |
[ORDER_PAYMENTURL] | Çevrimiçi ödeme için URL | Siparişler, Faturalar |
[ORDER_DESCRIPTION] | Sipariş verileri ve yorumlar | Siparişler, Faturalar |
[REVIEW_INVITATION_URL] | İnceleme yazmak için davet bağlantısı | İncelemeler |
[PRODUCT_NAME] | Ürünün adı | Bilgi Listeleri |
[PRODUCT_STATUS] | Ürünün durumu | Bilgi listeleri |
[PRODUCT_PRICE] | Ürünün fiyatı | Bilgi listeleri |
[PRODUCT_URL] | Ürünün web adresi (URL) | Bilgi Listeleri |
Bir örnek:
Sayın [CUSTOMER_FIRSTNAME]
All4You.be'deki siparişinizin durumu değişti. Siparişin yeni durumu :
Ödeme alındı
Siparişinize aşağıdaki referans verilmiştir:
[ORDER_REFERENCE]
Siparişinizin ayrıntıları şunlardır:
[ORDER_DESCRIPTION]
Müşterilere resmi olarak hitap etmek artık mümkün değil (örneğin Sayın Bayan Smith). Cinsiyetlerin kullanılması, desteğimizde siyasi olarak yüklü tartışmalara yol açtı ve uygulamamızın tarafsız kalmasını tercih ediyoruz. Bu nedenle, ödeme sırasında ve formlarda müşterilerinizin cinsiyeti asla sorulmaz.
Web mağazanızda bir test siparişi veya iletişim sorgusu oluşturarak e-postaların istediğiniz gibi gösterilip gösterilmediğini test edebilirsiniz.
Sonraki sayfa: Güzel bir düzen tasarlama
- Giriş
- Ürün yönetimi
- Çevrimiçi mağaza yapılandırması
- Hesap ve mağaza ayarları
- Ödeme Yöntemleri ve Ödeme Hizmeti Sağlayıcıları
- Faturalar ve Hüküm ve Koşullar
- Nakliye ücretlerini ayarlama
- İndirimler ve ek ücretler
- Alan adlarının kaydedilmesi ve aktarılması
- Çok dilli mağaza
- Harici platformlara bağlanma
- Kişiselleştirilmiş web adresleri
- Birden fazla web mağazasını yönetme (Multishop)
- Müşterilere otomatik e-postalar
- Güzel bir düzen tasarlama
- Sipariş yönetimi
- Pazarlama
- Modüller
- Yedeklemeler ve verileri dışa aktarma
- E-posta ve web postası
- Yönetici hesapları
- Yüksek kaliteli fotoğraflar
- İki faktörlü kimlik doğrulama
- Etiketler
- Meta etiketler - Web sitesi doğrulama
- Canlı sohbet
- Slayt gösterisi
- Ziyaretçi analizi - Google Analytics
- Filtreler
- Satış Noktası (POS)
- Form alanları
- Dijital veya sanal ürünler
- Symcalia rezervasyon sistemi
- Ziyaretçi Defteri
- Yardım masasıyla iletişime geçme