Symcalia rezervasyon sistemi
Symcalia ile - EasyWebshop'un rezervasyon sistemi - müşterileriniz ürünleriniz veya hizmetleriniz için rezervasyon yapabilir veya rezervasyon alabilir.
Birkaç örnek şunlardır:
- Ekipman kiralama
- DJ ekipmanları, endüstriyel ekipmanlar, spor ekipmanları, araç kiralama, iş aletleri
- Randevular
- Doktorlar, avukatlar, güzellik salonları, kişisel antrenörler, araba tamir atölyeleri
- Zaman dilimi rezervasyonu
- Konferans salonları, restoranlar, taksiler, limuzin hizmetleri, wellness
- Birden fazla gün için rezervasyon
- Otel odaları, tatil evleri, B&B, park yerleri
- Abonelikler
- Eğitim dersleri, etkinlikler, bilet rezervasyonları, atölyeler
Symcalia'nın avantajları:
- Rezervasyonları yönetmek (satıcı tarafı) ve rezervasyon yapmak (müşteri tarafı) bir web tarayıcısıyla yapılabilir
- Tüm arayüzler mobil uyumludur, bu nedenle telefonunuzda kullanmak kolaydır
- Symcalia 20 dilde mevcuttur
- Web siteniz ve alışveriş sepetinize sorunsuz bir şekilde entegre edilmiştir
Symcalia, EasyWebshop'un İş versiyonunda kullanılabilir.
Adım 1: Bir webshop oluşturun
Henüz bir webshopunuz yoksa, buradan bir webshop oluşturabilirsiniz.
Adım 2: Rezervasyon için bir ürün veya hizmet oluşturun
- Yönetim > Ürünler bölümüne gidin
- Yeni bir ürün oluşturun veya mevcut birini seçin
- Rezervasyonlar sekmesine tıklayın
Artık rezervasyon türünü seçebilirsiniz. En uygun olan kategoriyi seçin. Bu, bir sonraki formu otomatik olarak dolduracaktır, böylece her şeyin doğru olup olmadığını kontrol etmeniz yeterlidir.
Rezervasyon türünü tekrar tıklayarak değiştirebilirsiniz.
Ürünü Kaydet butonuna tıklayarak kaydedin. Tebrikler, rezervasyon için ilk ürününüzü oluşturdunuz. Evet, bu kadar kolay!
Adım 3: Deneyin
Webshopunuzdaki ürüne gidin ve bir test rezervasyonu yapın. Fiyat, açılış saatleri, takvim görüntüleri ve ürün yönetiminde sınırlar gibi çoğu parametreyi ince ayar yapabilirsiniz.
Ayarların açıklaması
- Aktif et
- Bu, bu ürün için rezervasyonları etkinleştirmenizi veya devre dışı bırakmanızı sağlar.
- Mevcut zaman dilimleri
Müşteri serbestçe seçebilir
Müşterileriniz takvimdeki boş dilimleri seçebilir.
Zaman dilimlerini ben tanımlıyorum
Takvime eklediğiniz etkinlikler müşterileriniz tarafından seçilebilir.
Bu seçeneğe dikkat edin: Takviminize etkinlik eklemezseniz, müşterileriniz rezervasyon yapamaz.- Tarih aralığı (sadece "müşteri serbestçe seçebilir" seçeneği seçilmişse)
- Bu, müşterinin rezervasyon yapabileceği zamanları (açılış saatleri) ayarlamanızı sağlar. Varsayılan seçenek "Her zaman aktif"tir.
- Fiyat
- Fiyatı ve yanına zaman birimini ayarlayın. Bu, günlük veya saatlik fiyat belirlemenizi sağlar.
- Değişken fiyat
- Değişken fiyatlar ekleyebilirsiniz. Bu fiyatlar tarihler arasında (örneğin, sezon boyunca daha yüksek fiyat) veya belirli bir müşteri grubu için ayarlanabilir. Bir kombinasyon da mümkündür. En fazla 30 değişken fiyat ekleyebilirsiniz.
- Aynı anda kaç rezervasyon olabilir?
- Bu, aynı anda birden fazla rezervasyon kabul etmenizi sağlar. (örneğin, birden fazla oda, bir atölye için birden fazla abonelik)
- Sınırlar (sadece "müşteri serbestçe seçebilir" seçeneği seçilmişse)
- Bu ayarlar, rezervasyondan önceki minimum süreyi, müşterinin rezervasyonu önceden yapabileceği maksimum süreyi ve minimum ve maksimum rezervasyon süresini ayarlamanızı sağlar. Bu son iki süre, sabit bir rezervasyon süresi için aynı olabilir.
- Takvim adı
- Bu ürünle bağlantılı takvim. Bu, takvimi yönetmek için faydalıdır. Varsayılan olarak takvim adı ürün kodu olacaktır.
- Renk
- Bu, takviminizdeki etkinliklerin alacağı renktir.
- Takvim görüntüleme
- Bu ayar, takvimin müşterilerinize nasıl görüntüleneceğini tanımlar. Rezervasyon kategorisine bağlı olarak bazıları devre dışı bırakılacaktır. (örneğin, günlük bazda bir rezervasyon için, müşterinin saat seçmesi mantıklı değildir, bu sadece kafa karışıklığı yaratır)
Rezervasyonlarınızı yönetme
Yönetim > Rezervasyonlar bölümüne gidin. Eğer Rezervasyonlar menüde görünmüyorsa, önce kullanıcı deneyimi seviyesini Gelişmiş olarak ayarlayın, Ayarlar > Daha fazla seçenek > Kullanıcı deneyimi seviyesi bölümünde. Symcalia takvimi şimdi açılacaktır.
Takvim çok sezgisel çalışır, denemekten çekinmeyin. Kişisel kullanım için ekstra bir takvim oluşturabilirsiniz. Takvimi bir ürüne bağlamazsanız, özel kalacaktır.
Yeni bir etkinlik eklemek için boş bir alana tıklayın. Etkinliğin adı müşterilerinize gösterilecektir.
Eğer müşterileriniz rezervasyonlarını serbestçe seçebiliyorsa, etkinlik eklemek bu zaman dilimlerini rezervasyon için engelleyecektir. Bunu tatillerde zaman dilimlerini devre dışı bırakmak için kullanabilirsiniz.
Eğer önceden tanımlanmış zaman dilimlerini kullanıyorsanız, şimdi takvime etkinlikler ekleyebilirsiniz. Müşterileriniz bunlara tıklayarak rezervasyon yapabilecektir.
Sonraki sayfa: Ziyaretçi Defteri
- Giriş
- Ürün yönetimi
- Çevrimiçi mağaza yapılandırması
- Hesap ve mağaza ayarları
- Ödeme Yöntemleri ve Ödeme Hizmeti Sağlayıcıları
- Faturalar ve Hüküm ve Koşullar
- Nakliye ücretlerini ayarlama
- İndirimler ve ek ücretler
- Alan adlarının kaydedilmesi ve aktarılması
- Çok dilli mağaza
- Harici platformlara bağlanma
- Kişiselleştirilmiş web adresleri
- Birden fazla web mağazasını yönetme (Multishop)
- Müşterilere otomatik e-postalar
- Güzel bir düzen tasarlama
- Sipariş yönetimi
- Pazarlama
- Modüller
- Yedeklemeler ve verileri dışa aktarma
- E-posta ve web postası
- Yönetici hesapları
- Yüksek kaliteli fotoğraflar
- İki faktörlü kimlik doğrulama
- Etiketler
- Meta etiketler - Web sitesi doğrulama
- Canlı sohbet
- Slayt gösterisi
- Ziyaretçi analizi - Google Analytics
- Filtreler
- Satış Noktası (POS)
- Form alanları
- Dijital veya sanal ürünler
- Symcalia rezervasyon sistemi
- Ziyaretçi Defteri
- Yardım masasıyla iletişime geçme