Müşteri geri bildirimi

Metin artırmakMetin azaltmak

FeedbackEasyWebshop, mağazanız, ürünleriniz ve blog yazılarınız için bir inceleme özelliği sağlar. Bu özellik tüm müşterilerimiz tarafından ücretsiz olarak kullanılabilmektedir.

İnceleme

Dükkanınız ve siparişleriniz için
Mağazanız için yapılan yorumlar dizinimizde gösterilir. Bu, mağazanıza arama motorlarında avantaj sağlar, çünkü inceleme yıldızları dizine eklenir.

Ürünleriniz için
Müşterileriniz satın aldıkları ürünleri inceleyebilir. Ürün yönetiminde Gelişmiş > İncelemeler bölümünden ürün bazında incelemeleri etkinleştirebilir ve yönetebilirsiniz.

Blog yazılarınız için
Müşterileriniz blog gönderilerinize yorum ekleyebilir. Bunu Pazarlama > Blog bölümünden her blog gönderisi için ayrı ayrı etkinleştirebilir ve yönetebilirsiniz.

Kimler inceleme ekleyebilir?

  • Sadece müşteriler yorum ekleyebilir
  • Sipariş, ürün veya blog yazısı başına bir inceleme

Müşterilerinizi inceleme yazmaya davet etme

İnceleme daveti e-postasını Pazarlama > Müşteri incelemeleri bölümünden etkinleştirebilirsiniz.

E-posta Ayarlar > Otomatik e-postalar bölümünden özelleştirilebilir. İnceleme daveti bağlantısını eklediğinizden emin olun: bu bağlantı müşterinize inceleme ekleme izni verir.

Yorumlara yanıt vermek

  • Mağaza ve sipariş yorumlarına Pazarlama > Müşteri yorumları
  • Ürün incelemelerine Yönetim > Ürünler
  • Blog incelemelerine Pazarlama > Blog

Yorumlara yanıt verirken lütfen bunu olumlu ve yapıcı bir şekilde yapın. Yeni müşteriler, sunduğunuz hizmet hakkında bir fikir edinmek için genellikle yorumları okur.

Mağazanızda müşteri memnuniyetini görüntüleme

Müşteri memnuniyeti widget'ını Pazarlama > Müşteri yorumları bölümünden mağazanıza ekleyebilirsiniz.

İnceleme

İncelemeleri silme

İncelemeleri silmek hassas bir konudur. Bir satış ters gittiğinde, hikayenin genellikle iki tarafı vardır. Bazı inceleme siteleri, ödeme yapıldığında incelemelerin silinmesine izin verir. Bu utanç verici bir faaliyettir ve inceleme sitesinin güvenilirliğini mahveder.

Mağaza yorumları dizinimizde gösterilmektedir. Bunları silmeye izin vermiyoruz ve bunları silmemiz için bize ödeme yapamazsınız. Müşteriniz, siparişlere genel bakış bölümündeki hesabından veya e-posta ile gönderilen inceleme daveti bağlantısını kullanarak incelemeyi silebilir.

Ürün incelemeleri ve blog incelemeleri web sitenizde gösterilir. Bu sizin web siteniz olduğu için, hangi incelemelerin gösterileceğine siz karar verebilirsiniz. Bu yorumlar silinebilir.

EasyWebshop, istek üzerine incelemeleri silmez. Diğer incelemelerin güvenilirliğini tehlikeye attığı için bunun istisnası yoktur.

İncelemeler hakkında sıkça sorulan sorular

İnceleme eklemek için bir form yok
  • Müşterinin oturum açmış olması veya e-posta ile gönderilen bir inceleme daveti bağlantısını kullanması gerekir.
  • Sipariş incelemeleri için, sipariş durumu "Sipariş alındı", "Ödeme bekleniyor" veya "İptal edildi" ise inceleme yapılamaz.
  • Ürünler hakkındaki yorumlar yalnızca müşteri ürünü satın almışsa eklenebilir.
  • Müşteri zaten bir inceleme eklemişse form gösterilmeyecektir
Müşterim bir incelemeyi silemez
  • Müşterinin oturum açmış olması gerekir
  • Silinen siparişler için incelemelerin silinmesi mümkün değildir

Sonraki sayfa: Haber bültenleri gönderme

Başlangıç vikisi



Sıkça sorulan sorular İletişim

Bu web sitesi izleme çerezleri kullanmaz ve kişisel verileri satmaz.Genel koşullarGizlilik politikası 2009 ‑ 2025 EasyWebshop