Ziyaretçi Defteri
Ziyaretçi defteri, ziyaretçilerinizin veya müşterilerinizin web sitenizde bir mesaj bırakmasına olanak tanır. Ziyaretçi defterleri, 1990'larda olduğu kadar popüler olmasa da, kullanıcılarımıza sunmayı sevdiğimiz bir özelliktir.
Ziyaretçi defterinize yeni bir mesaj eklendiğinde bir e-posta bildirimi alacaksınız. Güvenlik nedenleriyle, mesaj hemen web sitenizde görünmeyecek, yalnızca kabul ettikten sonra görünecektir.
Ziyaretçi defteri, istenmeyen mesajları en aza indirmek için çeşitli spam koruma mekanizmaları kullanır.
- Ayarlar > Daha Fazla Seçenek > Ziyaretçi Defteri yolunu izleyin
- Etkinleştir butonuna tıklayın
- Her bir dil için yeni bir sayfa Ziyaretçi Defteri otomatik olarak CMS'ye eklenecektir
Eğer Ziyaretçi Defteri menüde görünmüyorsa, önce kullanıcı deneyimi seviyesini Gelişmiş olarak değiştirin, Ayarlar > Daha Fazla Seçenek > Kullanıcı Deneyimi Seviyesi altında.
Bir ziyaretçi defteri mesajını kabul etme
- Kabul etmek istediğiniz mesaja kaydırın ve Onayla butonuna tıklayın
Bir ziyaretçi defteri mesajını silme
- Silmek istediğiniz mesaja kaydırın ve Sil butonuna tıklayın
Ziyaretçi defteri sayfasını düzenleme
- Yönetim > CMS yolunu izleyin
- İstediğiniz dildeki ziyaretçi defteri sayfasını seçin
- Artık ziyaretçi defteri sayfanıza bir giriş metni veya alt bilgi metni ekleyebilirsiniz
[WEBSHOP_GUESTBOOK] anahtar kelimesini kaldırmayın, aksi takdirde ziyaretçi defteri girişleri görünmeyecektir.
İstenirse, ziyaretçi defterini webshop'unuzun başka bir sayfasına ekleyebilirsiniz.
- Yönetim > CMS yolunu izleyin
- İstediğiniz sayfayı seçin
- Ziyaretçi defterinin görüntülenmesi gereken yere [WEBSHOP_GUESTBOOK] anahtar kelimesini (büyük harflerle!) girin
Ziyaretçi defterini silme
- Ayarlar > Modüller > Ziyaretçi Defteri yolunu izleyin
- Devre Dışı Bırak butonuna tıklayın
- Yönetim > CMS yolunu izleyin
- İstediğiniz dildeki ziyaretçi defteri sayfasını seçin
- Sil butonuna tıklayın
- Mağazanız çok dilli ise her dil için tekrarlayın
Ziyaretçi defteri hakkında sıkça sorulan sorular
- Ziyaretçi defteri kayboldu
- Yeni bir CMS sayfası oluşturun ve başlığa [WEBSHOP_GUESTBOOK] anahtar kelimesini ekleyin.
- Ziyaretçimin eklediği bir mesaj görünmüyor
- Yeni mesajların manuel olarak kabul edilmesi gerekir. Bunu Ayarlar > Daha Fazla Seçenek > Ziyaretçi Defteri altında yapabilirsiniz. Bir mesajı kabul etmek istiyorsanız onay butonuna tıklayın.
Sonraki sayfa: Yardım masasıyla iletişime geçme
- Giriş
- Ürün yönetimi
- Çevrimiçi mağaza yapılandırması
- Hesap ve mağaza ayarları
- Ödeme Yöntemleri ve Ödeme Hizmeti Sağlayıcıları
- Faturalar ve Hüküm ve Koşullar
- Nakliye ücretlerini ayarlama
- İndirimler ve ek ücretler
- Alan adlarının kaydedilmesi ve aktarılması
- Çok dilli mağaza
- Harici platformlara bağlanma
- Kişiselleştirilmiş web adresleri
- Birden fazla web mağazasını yönetme (Multishop)
- Müşterilere otomatik e-postalar
- Güzel bir düzen tasarlama
- Sipariş yönetimi
- Pazarlama
- Modüller
- Yedeklemeler ve verileri dışa aktarma
- E-posta ve web postası
- Yönetici hesapları
- Yüksek kaliteli fotoğraflar
- İki faktörlü kimlik doğrulama
- Etiketler
- Meta etiketler - Web sitesi doğrulama
- Canlı sohbet
- Slayt gösterisi
- Ziyaretçi analizi - Google Analytics
- Filtreler
- Satış Noktası (POS)
- Form alanları
- Dijital veya sanal ürünler
- Symcalia rezervasyon sistemi
- Ziyaretçi Defteri
- Yardım masasıyla iletişime geçme