Yedeklemeler ve verileri dışa aktarma

Metin artırmakMetin azaltmak

Yedekleme modülüEasyWebshop dahili bir yedekleme sistemine sahiptir. Bu şekilde, tüm mağazalardan gelen veriler otomatik olarak yedeklenir. Ayrıca, bir yedekleme oluşturabilir ve bunu sabit diskinize kaydedebilirsiniz. Bu sayede, verilerinizi her zaman yerel olarak saklamış olursunuz.

EasyWebshop dışa aktarma

Bu modül Ayarlar > Modüller > Yedekleme / Dışa Aktarma. altında bulunabilir.

Eğer Yedekleme / Dışa Aktarma menüde görünmüyorsa, önce kullanıcı deneyimi seviyesini Gelişmiş olarak ayarlayın, Ayarlar > Kullanıcı deneyimi seviyesi altında.

Bu özelliği kullanmak çok kolay:

  • Bölümü seçin (ürünler, müşteriler, siparişler, ayarlar, ...)
  • Tarih aralığını seçin
  • Dosya formatını seçin (CSV, HTML5, OSD, XML)
  • İndir butonuna tıklayın

Bir yedekleme, verilerinizi asla kaybetmeyeceğiniz ekstra bir güvenlik ağı sağlar. Ayrıca, verileri yeni bir mağazada ürünleri içe aktarmak için de kullanabilirsiniz.

EasyWebshop'ye yüklediğiniz ürün fotoğrafları ve dosyalar bu yedeklemede yer almaz. Bunun nedeni, veri transferinin binlerce ürüne sahip mağazalar için çok büyük olmasıdır. Bu bilgileri EasyWebshop'ye yükledikten sonra yerel depolamanızda tutmanız önerilir.

Sınırlar

Dışa aktarma başına maksimum öğe sayısı 1.000 öğedir. Web arayüzü üzerinden daha fazla öğe dışa aktarmak optimal değildir ve yetersiz RAM varsa web tarayıcısının çökmesine neden olabilir. Dışa aktarma dosyası 1.000'den fazla öğe içeriyorsa, dışa aktarmayı birden fazla dosya halinde indirilebilmesi için tarih aralığını daraltabilirsiniz. Daha sonra dosyaları birleştirebilirsiniz.

Dakikada bir dışa aktarma yapılabilir.

Eğer her gün çok fazla veri dışa aktarılması gerekiyorsa, bunu EasyWebshop API kullanarak otomatikleştirmek daha iyidir. Siparişlerin gerçek zamanlı verileri için API Push fonksiyonu en uygun olanıdır: bu, web mağazasındaki her siparişten sonra ve POS uygulaması aracılığıyla bir HTTPS isteği gönderir.

Yedekleme ve dışa aktarma ile ilgili sıkça sorulan sorular

Yedekleme eksik
Dışa aktarım sırasında, temelde tüm veriler web mağazasından çıkarılabilir.

Tarih aralığı doğru ayarlanmamışsa dışa aktarma eksik olabilir: bu tarih aralığının dışında eklenen veriler dışa aktarmaya dahil edilmeyecektir. Ürünler için tarih, ürünün eklendiği veya son güncellendiği tarihtir. Ürün sipariş edildiğinde, stok güncellenebilir.

Ayrıca, 1.000 öğe sınırına ulaşılmış olması da mümkündür. Büyük dosyalar için, web arayüzü üzerinden indirme optimal değildir; bu, API aracılığıyla otomatikleştirilmelidir. İsteğe bağlı olarak, dışa aktarmanın her zaman 1.000'den az öğe içermesi için daha küçük bir tarih aralığı da seçebilirsiniz.
Sütunlar yer değiştirmiş veya veriler elektronik tabloda karışmış
Bu, ofis uygulamasının dışa aktarma dosyasını (.csv veya .ods) doğru yorumlamadığı ve bu nedenle sütunları yer değiştirdiği durumdur. Bu, Microsoft Office ile yaygın bir sorundur.

İki olası çözüm:

1. LibreOffice genellikle elektronik tablo dosyaları için çok iyi çalışır.

2. HTML dışa aktarma kullanın (tarayıcıda dışa aktarma). Bu şekilde veriler ofis uygulaması tarafından karıştırılamaz. Daha sonra HTML dışa aktarmadan verileri ofis uygulamasına kopyalayabilirsiniz.

Sonraki sayfa: E-posta ve web postası

Başlangıç vikisi



Sıkça sorulan sorular İletişim

Bu web sitesi izleme çerezleri kullanmaz ve kişisel verileri satmaz.Genel koşullarGizlilik politikası 2009 ‑ 2025 EasyWebshop