Haber bültenleri gönderme
Bültenler, müşterilerinizle iletişimde kalmanın kolay ve ekonomik bir yoludur. E-posta, iletişim için de çok güvenilir bir yöntemdir. Bülten özelliğini, promosyon göndermek, yeni ürünleri duyurmak ve müşterilerinize önemli bildirimler göndermek için kullanın.
Bu sayfa, bülten göndermenin nasıl yapılacağını ve bu özellikten en iyi şekilde yararlanmak için faydalı tavsiyeler vermektedir.
EasyWebshop, tüm iş müşterileri için bir bülten özelliği sunmaktadır. Bülten göndermek için herhangi bir maliyet veya ek ücret yoktur. Bu özelliği kullanmak için Pazarlama > Bülten yolunu izleyin. Eğer Bülten menüde görünmüyorsa, önce kullanıcı deneyimi seviyesini Gelişmiş olarak ayarlayın, Ayarlar > Kullanıcı deneyimi seviyesi bölümünden.
Bülten oluşturma
- Bülten oluştur butonuna tıklayın
- Bülteninizin dilini seçin
- Bülteninizin konusunu girin (maksimum 78 karakter)
- Metin ve resimleri girin
Bülteninizi kullanıcı dostu metin editörü ile stilize edebilirsiniz.
Lütfen unutmayın ki neredeyse tüm e-posta uygulamaları stil kodunu yorumlamada çok temel düzeydedir ve birbirinden tutarsızdır. Bu, her cihazda aynı şekilde görüntülenen bir bülten oluşturmayı imkansız hale getirir.
Uzun metin satırları, daha rahat bir okuma için sarılacaktır. Bülteninizin genişliği 760 pikseldir. Küçük ekranlı cihazlarda bu daha küçük olacaktır.
Gmail ve Outlook gibi çoğu modern e-posta istemcisi, kullanıcıları potansiyel gizlilik riskleri ve güvenlik tehditlerinden korumak için varsayılan olarak resimleri engellemektedir; bu, izleme pikselleri veya kötü amaçlı içerik gibi durumları içerir. Alıcılar genellikle belirli e-postalar veya güvenilir gönderenlerden gelen tüm e-postalar için resim görüntülemeyi etkinleştirme seçeneğine sahiptir. Bunu nasıl yapacağınız, e-posta uygulamasına bağlıdır. Bu, EasyWebshop bülten özelliğinin bir eksikliği değildir: bu, e-posta uygulamalarının iyi nedenlerle uyguladığı bir güvenlik uygulamasıdır.
Bültenlerde temel bilgiler için resim kullanılması önerilmez. Bültenlerdeki resimler yalnızca ek stil için kullanılmalıdır.
Bülteninizin düzenini mümkün olduğunca basit tutmanızı öneririz. Metin ve resimleri dikey olarak kullanın: bu şekilde, küçük ekranlı mobil cihazlarda doğru bir şekilde görüntüleneceklerdir. Büyük resimler kullanmayın, mobil cihazlarda doğru bir şekilde görüntülenmeyeceklerdir.
Kaydettikten sonra, bülteninizin bir örneğini ekranda göreceksiniz. Aşağıdaki butonları kullanarak bülteni düzenleyebilir ve silebilirsiniz.
Bülten kişiselleştirme
Bülteninizi daha kişisel hale getirmek için anahtar kelimeler kullanın. Anahtar kelimeler, her bir alıcınız için otomatik olarak değiştirilecektir.
Anahtar Kelime | Sonuç |
---|---|
[CUSTOMER_FIRSTNAME] | Alıcının adı |
[CUSTOMER_LASTNAME] | Alıcının soyadı |
Bülten gönderme
Gönder butonuna tıklamadan önce, aşağıdakileri aklınızda bulundurun:
- Kısa ve basit tutun: insanlar ekranda uzun metinler okumayı sevmezler.
- Haftada maksimum bir bülten gönderin, hepimiz spamdan nefret ediyoruz!
- Yeni ve ilginç bir şeyiniz olduğunda bülten gönderin. Müşterileriniz minnettar olacaktır.
Bülteninizi tüm müşterilerinize göndermeden önce, kendinize bir test bülteni gönderin. Bu şekilde, yazım ve stil hatalarını kontrol edebilir ve düzeltebilirsiniz.
Hazır olduğunda, Gönder butonuna tıklayın. Uygulamamız bültenleri gruplar halinde gönderir ve size çıktıyı gösterir. Çok sayıda alıcınız varsa, sabırlı olun ve tarayıcı penceresini kapatmayın.
Sınırlar
Bülten özelliği, bülten başına 10.000 alıcı ve ayda dil başına 4 bülten ile sınırlıdır. Bu, ortalama bir web mağazası için yeterli olmalıdır. Kendinize gönderdiğiniz test bültenleri sayılmaz.
Bülten aboneliği
Web sitenizin ana sayfasına bir bülten aboneliği eklemek için:
- Yönetim > CMS yolunu izleyin
- İstediğiniz sayfayı seçin, genellikle bu ana sayfa olacaktır
- Bülten için abonelik bloğunu eklemek istediğiniz yere [WEBSHOP_NEWSLETTER] anahtar kelimesini yazın (büyük harflerle!)
- Kaydet butonuna tıklayın
Müşterileriniz artık ana sayfanızda bültene abone olabilir.
Bülten gönderme ile ilgili sıkça sorulan sorular
- Bültenim müşterilerimin posta kutularına ulaşmıyor
- En yaygın sorunlar:
- E-posta spam klasörüne düşüyor veya iletişim yanlış yapılandırılmış bir spam filtresi tarafından otomatik olarak siliniyor
- Posta kutusu dolu
- Alıcının e-posta sağlayıcısında bir sorun var
- Bülten gönderim süreci, tüm bültenler gönderilmeden iptal edildi
Gönderilen bültenlerin bir özetini Ayarlar > Günlükler bölümünde bulabilirsiniz. Gönderilen, bültenin bizim e-posta sunucularımızdan başarıyla gönderildiği anlamına gelir. E-postanın gerçekten ulaşıp ulaşmadığına dair bir garanti yoktur: bu, alıcının e-posta sağlayıcısına bağlıdır. Bülten gönderim süreci tamamlanmadan iptal edilirse, günlük kaydı olmayacaktır. - Resimler ve fotoğraflar posta kutumda görünmüyor
- Güvenlik nedenleriyle, çoğu e-posta ve webmail istemcisi varsayılan olarak resimleri göstermez.
- Bu sorunun çözümü, e-posta istemcisine bağlıdır. Bazen Uzaktan içeriği göster, Resimleri göster veya Resimleri göster seçeneğini görebilirsiniz. Bunun için e-posta sağlayıcınızın yardım masasına danışın.
- Gönderim e-posta adresimi değiştirebilir miyim?
- Bültenler no-reply@easywebshop.com adresi kullanılarak gönderilmektedir. Bu durumda, alıcı e-posta sunucusu bültenin EasyWebshop sunucusundan geldiğini doğrulayabilir. Bunu değiştirmek mümkün değildir. Farklı bir e-posta adresi kullanırsanız, bülten gereksiz e-posta klasörüne düşer veya spam filtresi tarafından silinir.
Sonraki sayfa: Blog
- Giriş
- Ürün yönetimi
- Çevrimiçi mağaza yapılandırması
- Hesap ve mağaza ayarları
- Ödeme Yöntemleri ve Ödeme Hizmeti Sağlayıcıları
- Faturalar ve Hüküm ve Koşullar
- Nakliye ücretlerini ayarlama
- İndirimler ve ek ücretler
- Alan adlarının kaydedilmesi ve aktarılması
- Çok dilli mağaza
- Harici platformlara bağlanma
- Kişiselleştirilmiş web adresleri
- Birden fazla web mağazasını yönetme (Multishop)
- Müşterilere otomatik e-postalar
- Güzel bir düzen tasarlama
- Sipariş yönetimi
- Pazarlama
- Modüller
- Yedeklemeler ve verileri dışa aktarma
- E-posta ve web postası
- Yönetici hesapları
- Yüksek kaliteli fotoğraflar
- İki faktörlü kimlik doğrulama
- Etiketler
- Meta etiketler - Web sitesi doğrulama
- Canlı sohbet
- Slayt gösterisi
- Ziyaretçi analizi - Google Analytics
- Filtreler
- Satış Noktası (POS)
- Form alanları
- Dijital veya sanal ürünler
- Symcalia rezervasyon sistemi
- Ziyaretçi Defteri
- Yardım masasıyla iletişime geçme