Canlı sohbet
EasyWebshop, ziyaretçilerinizle gerçek zamanlı olarak iletişim kurmanızı sağlayan canlı sohbet özelliği sunar. Ziyaretçileriniz web siteniz üzerinden bir soru sorduğunda, arka planda bir sohbet penceresi açılır. Sonrasında ziyaretçinizle canlı olarak iletişim kurabilirsiniz.
Nasıl etkinleştirilir?
- Ayarlar > Daha fazla seçenek > Sohbet bölümüne gidin
- Etkinleştir butonuna tıklayın
Eğer menüde Sohbet görünmüyorsa, önce kullanıcı deneyimi seviyesini Gelişmiş olarak ayarlayın, Ayarlar > Daha fazla seçenek > Kullanıcı deneyimi seviyesi bölümünde.
Sohbet özelliğinin çalışabilmesi için bir alan adına ihtiyacınız var.
Ziyaretçileriniz, web sitenizin sağ alt köşesindeki sohbet widget'ını kullanarak bir sohbet başlatabilirler. Tarayıcı penceresi odaklanmadığında yeni bir mesaj aldığınızda, bir bildirim sesi duyacaksınız ve web sayfasının başlığı yanıp sönecektir.
Eğer 90 saniye içinde cevap vermezseniz, ziyaretçiniz iletişim sayfasında soru sorması için bir mesaj alacaktır.
Eğer birden fazla ziyaretçiden aynı anda mesaj alırsanız, sohbet penceresinde konuşmalar arasında geçiş yapmanızı sağlayan sekmeler oluşturulacaktır.
Nasıl devre dışı bırakılır?
Canlı sohbeti devre dışı bırakmak için:
- Çıkış yaparak
- Sohbet penceresinin sağ üst köşesindeki kapatma simgesine tıklayarak
- Modülü devre dışı bırakarak
Mesajlara cevap vermeyi bıraktığınızda çıkış yapmayı veya sohbeti devre dışı bırakmayı unutmayın. Ziyaretçileriniz, canlı sohbet üzerinden cevap almadıklarında bunu takdir etmeyeceklerdir.
Dış sohbet hizmetleri
Canlı sohbetimiz, web sitenize bir sohbet kutusu eklemenin kullanıcı dostu bir yolunu sunan temel bir özelliktir; HTML kodlarını kopyalayıp yapıştırmanıza gerek kalmaz. Sohbet özelliği ayrıca çok hafif olup verimli bir şekilde yüklenir.
EasyWebshop olarak istediğiniz herhangi bir sohbet hizmetini kullanma özgürlüğüne sahipsiniz: daha gelişmiş dış sohbet hizmetleri de web sitenize kurulabilir. Bu genellikle bir HTML kodunu web sitesi altbilgisine kopyalayıp yapıştırmayı içerir. HTML kodlarını nasıl ekleyeceğinizi CMS wiki sayfamızda nesneleri ekleme bölümünde bulabilirsiniz.
Sonraki sayfa: Slayt gösterisi
- Giriş
- Ürün yönetimi
- Çevrimiçi mağaza yapılandırması
- Hesap ve mağaza ayarları
- Ödeme Yöntemleri ve Ödeme Hizmeti Sağlayıcıları
- Faturalar ve Hüküm ve Koşullar
- Nakliye ücretlerini ayarlama
- İndirimler ve ek ücretler
- Alan adlarının kaydedilmesi ve aktarılması
- Çok dilli mağaza
- Harici platformlara bağlanma
- Kişiselleştirilmiş web adresleri
- Birden fazla web mağazasını yönetme (Multishop)
- Müşterilere otomatik e-postalar
- Güzel bir düzen tasarlama
- Sipariş yönetimi
- Pazarlama
- Modüller
- Yedeklemeler ve verileri dışa aktarma
- E-posta ve web postası
- Yönetici hesapları
- Yüksek kaliteli fotoğraflar
- İki faktörlü kimlik doğrulama
- Etiketler
- Meta etiketler - Web sitesi doğrulama
- Canlı sohbet
- Slayt gösterisi
- Ziyaretçi analizi - Google Analytics
- Filtreler
- Satış Noktası (POS)
- Form alanları
- Dijital veya sanal ürünler
- Symcalia rezervasyon sistemi
- Ziyaretçi Defteri
- Yardım masasıyla iletişime geçme